Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een LT 9385 (LT=lifetec). Ik ben naar deze site gegaan: http://www.cybercom.be/forumsg.asp?fid=371 En Dit gedaan: Hallo, Ge kunt er zeker van zijn dat deze scanner perfekt werkt.Belangrijk is dat ge de juiste volgorde gebruikt Eerst Twain-32 subdirectory met alles er in naar de vuilbak !. Software opnieuw installeren Voor windows ME met de CD die er oorspronkelijk bij de scanner was. Flachbettscanner wordt dus geinstalleerd. Voor windows XP de Artec driver gebruiken.ArtecDiscV291.exe LET OP DE VOLGORDE: 1: Scanner los koppelen. 2: alle oude software verwijderen. dwz : tekstherkenning,beeldbewerking,twain,en de usb driver en alles wat maar enigszins met de scanner te maken heeft, of gehad heeft. 3: computer af zetten. 4: scanner nog niet aansluiten. 5: computer op zetten. 6: software installeren voor windows millennium de cd die bij de scanner was gebruiken om de software te installeren. De scanner noemt daar Flachbettscanner 7: voor windows XP PROF ned de artec driver van deze website gebruiken.De scanner noemt dan ultima 2000. 8: daarna pas de usb stekker van de scanner insteken en de rest wordt geinstalleerd Foutmelding negeren) 9: de computer op en af zetten 10:als alles goed gegaan is werkt de zaak. Ik heb op mijn PIII 900 MHZ alles perfekt werken Als ge deze 10 geboden goed volgt dan zal hij bij u ook werken Ik weet wel, het is omslachtig, maar hoe lang zijt ge nu al aan het sukkelen Laat eens iets weten? Standaard Maar dan op deze pc: http://www.prometium.nl/products/product.php?id=54&pgid=10&naam=Personal%20Computers maar nu komt het ik heb dat programma wat hun aan raden geistal hij doet het een keer en valt daarna in de fout en ik kan never niet meer scannen ja soms als ik eens geluk heb en nu moet ik die van mijn pa gebruiken en dat is niet handig.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Kennelijk is zijn probleem nog niet verholpen. De WinXP driver staat ook de duitse site: www.medion.de Klik daar op "Mehr" bij "Treiber & Updates". Vul bij MD/LT nummer 9385, zonder LT. Druk op Enter. Daar staat de XP driver voor jouw scanner. Dit is volgens mij een andere driver dat die jij al geprobeerd hebt. Ik weet niet of dit lukt, maar suc6.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...