Ga naar inhoud

Kleurenlaser-all-in-one?


Aanbevolen berichten

Ik ben voor een kennis van mij op zoek naar een all-in-one die werkt met een kleurenlaserprinter, maar ik kan er bijna geeneen vinden. Alleen op de site van HP kwam ik er 2 tegen, maar dit zijn enorm grote dingen (en ze zijn een stukje te duur.. :roll: ) Vraag is dus: Wie weet of er al zulke apparaten zijn die een beetje normaal formaat hebben en een beetje betaalbaar zijn? Alvast bedankt..
Link naar reactie
ik zou zeggen, lees je eigen text eens over. Het houd niet over aan duidelijkheid:[quote:a63a3e87ba]een all-in-one die werkt met een kleurenlaserprinter[/quote:a63a3e87ba] Ik wil je echt helpen, maar ik weet niet waar je naar op zoek bent. ik kan er drie dingen van maken eventueel. je zoekt een allround kleurenlaserprinter je zoekt een komplete pc met kleurenlaserprinter erbij je zoekt een kombinatie van printer/scanner/copier. ik denk dat je het laatste bedoeld, en dan heb ik een kort antwoord: houd maar op met zoeken! die combodingen zijn inderdaad om belachelijk goedkoop te zijn. dus zijn ze uitgevoerd met inktjet-printers. Kleurenlaserprinters zijn specifiek gemaakt om heel veel te printen, tegen lage afdrukkosten. daar staat tegenover dat de aanschaf duur is. Daardoor zijn de vooral interessant voor professionele klanten. En die zitten nu uitgerekend niet te wachten op loze meuk zoals scanners en copiers. Die hebben ze veelal toch al staan. Daarnaast is betaalbaar ook nog een vrij rekbaar begrip. Ik persoonlijk ( als student) vindt een printer van 200 euro vrij duur. de Faculteit waar ik studeer vindt echter een netwerk printer/copier van 10.000 euro een hele nette prijs denk ik ( prijzen berusten niet per se op waarheid :-? ) dus verklaar je vooral nader :D Maar om het kort samen te vatten. Print je (kennis) erg veel, neem dan een laserprinter ( kleur of zwart-wit) en eventueel zo'n goedkope scanner/copier erbij. print je weinig, koop dan zo'n combo printer/scanner/copier met gewone inktpatronen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...