Ga naar inhoud

Beveiliging meebranden op dvd


Aanbevolen berichten

[quote:3894c79e22="W.Neijmeijer"]Onlangs heb ik op een advertentiepagina van Computertotaal(!) gelezen van een dvd-brander die in staat is een dergelijke beveiliging mee te branden. Er stond in de advertentiekop iets vermeld in de trant van: 'Dit is de eerste brander die het mogelijk maakt om een beveiliging mee te branden...".[/quote:3894c79e22] koop een kluis bij de gamma voor pakweg €30 leg daar je dvd in. er is geen een beveiliging 100% overal is software voor ook voor beveiligde dvd,s clone dvd alcohol 120%
Link naar reactie
[quote:289fc67b97]koop een kluis bij de gamma voor pakweg €30 leg daar je dvd in. er is geen een beveiliging 100% overal is software voor ook voor beveiligde dvd,s clone dvd alcohol 120% _________________ mooi spul he!!!!. LITE-ON[/quote:289fc67b97] Met dit soort antwoorden trek je zeker volle zalen. Zó help je in elk geval de bedoeling van dit forum om zeep!
Link naar reactie
[quote:7cb88a8b74]Met dit soort antwoorden trek je zeker volle zalen. Zó help je in elk geval de bedoeling van dit forum om zeep![/quote:7cb88a8b74] Je kan ook kijken naar de bedòèling van bepaalde antwoorden in plaats van alleen naar de letters en woorden die erin staan. 8) (zoals Janssen dus ook al terecht opmerkte, mja in zijn antwoord moet je dus ook naar de bedoelingen kijken ~ wat tussen de regels in gezegd wordt is soms belangrijker dan de regels zelf :wink: )
Link naar reactie
[quote:0c97e3e36c="W.Neijmeijer"]Ik begrijp dat beveiliging ook maar relatief is. Helemaal 100% afdichten lukt inderdaad niet niet. Maar met een beveiliging filter je toch wel een bepaalde groep er uit. Je maakt het in ieder geval een paar muisklikken lastiger. En dat is toch wel minimaal wat ik wil bereiken. W!M[/quote:0c97e3e36c]Ik begrijp wat je bedoelt. Misschien dat je hier wat aan hebt?: http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils_3.shtml
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...