Ga naar inhoud

Firmware probleem?


Aanbevolen berichten

Een tijdje terug kocht ik 10 800MB cd's van Philips. Nu wil ik deze vol branden met mp3 bestanden. Maar Nero geeft aan dat het medium niet genoeg ruimte bied voor 795MB. Nu denk ik dat het aan de firmware ligt. Maar ik kan hier geen ondersteuning voor vinden. Kan iemand mij zeggen van welke site ik de update af moet halen, en welke? Ik gebruik: Asus CRW5224A Nero 5.5.9.2 Windows 98 SE
Link naar reactie
[quote:6717c00960="eefmeijerink"]Aopen??? Asus! K heb ook een 99 min firmware update zien staan, maar ze garanderen niet dat je brander dat aan kan of zo. (vaag) Maar er staat geen 90 min firmware update (800MB).[/quote:6717c00960] het begint alle bij met een A. update ook eens je nero naar 5.5.10.56 dat is de laatste 5.xxx van nero.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Sommige orginele cd zijn net wat groter dan 705 MB. En om die te kopieren moest ik dus groter dan 705 MB hebben. Maar ja dan moet het wel lukken. Ik heb overiggens dat zip bestand je uitgepakt. En geopend maar voor het herstarten krijg ik een rare melding. Stond iets in van eerst Winzip sluiten en dan Windows of andersom. Maar wat de gevolgen waren weet ik niet meer (vaag, engels). Maar in Nero herkent ie een 800 cd nog steeds als een 700 MB. moet ik nog iets doen? Ik ben een beetje een leek op gebied van nieuwe dingen installeren. Maar ik hoop dat ik het kan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...