Ga naar inhoud

Vraag over behuizing


Aanbevolen berichten

Hangt ervan af welk type kast het betreft. In een AT kast wordt de schakelaar echt gebruikt om de netspanning (220V) van de voeding te halen. Betreft het een ATX, dan is er geen probleem, hier maakt de schakelaar slechts tijdelijk een contact. Wel lastig dat je dan geen reset schakelaar meer hebt. Je zegt dat de schakelaar blijft hangen, kan je dit niet oplossen door het frontpaneel van de behuizing te herposisioneren ?
Link naar reactie
Dank voor je snelle antwoord! Gaat om een ATX-kast Ik ga zeker even bekijken wat ik kan doen, als ik de "hangknop" kan loshalen kan ik die bv als resetknop aansluiten. Gebruik je nou eenmaal minder. Maar als die blijft hangen heb je ook een probleem. Nieuwe kast natuurlijk ook een optie, maar is een hoop ombouwwerk en daar zit ik op dit moment niet op te wachten
Link naar reactie
[quote:b4be578f7e="Ochem@n"]Dank voor je snelle antwoord! Nieuwe kast natuurlijk ook een optie, maar is een hoop ombouwwerk en daar zit ik op dit moment niet op te wachten[/quote:b4be578f7e] Nieuwe kast hoeft helemaal niet, als je een beetje handig bent en overweg kunt met soldeerbout en boormachine, is het makkelijk. Gewoon op het frontpaneel een lege plaats zoeken, gat boren en een bij de electronicahandel verkrijgbare drukschakelaar monteren. Draden aansolderen, en verbinden met moederbord. Op zoek gaan naar een "handige Harry" is ook een oplossing :) :wink: :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...