Ga naar inhoud

speedtouch 500i koppelen met smc router kabel/draadloos


Aanbevolen berichten

ik heb een smc router en heb van wanadoo een modem gehad (zie titel) ik koppel het met mijn router, maar als ik met met pc1 op internet wil komen of met laptop lukt niet. Hij geeft iets aan van ipadres niet juist. Ik ga bij die instellingen van mijn router, druk op status, ik zie bij cable/dsl not connected staan. ik druk op connected, maar er gebruikt nog steeds niks, kan nog steeds niet op internet komen. in de instellingen van de speedtouch staat: Voor het, middels Network Address Translation (NAT), beveiligd aansluiten van één of meerdere computers met lokale adressen. (Meest aanbevolen). Hoe moet dat of zo?
Link naar reactie
Ik denk dat jouw router zelf ook al een modem heeft. Hoe je het nu aangesloten hebt zou via de switch in de router het adsl modem van wanadoo aangesproken moeten worden, alleen door je instellingen in windows werkt dat niet, die wil namelijk het modem van de router gebruiken. Ik raad je aan om de dsl lijn (blokje met 2 draden) gewoon direct aan te sluiten op de router. Hierdoor komt alweer 1 netwerk poort van de ingebouwde switch vrij en is het losse modem niet meer nodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...