Ga naar inhoud

Bios update Asus P4P800


Aanbevolen berichten

Ik heb de bios van mijn P4P800 geflasht met de meest recente versie nl. P4P81018 van 24-09-04. Als ik nu de PC opstart komt er een scherm die er voorheen niet was, hier kun je bepaalde keuzes maken. o.a. van welk opstartmedium je gebruik wilt maken. Dit scherm blijft exact 15 sec 'in beeld' zonder dat er verder iets gebeurd. Al zou je voor een optie willen kiezen dan nog is een paar seconde voldoende. Mijn vraag: herkent iemand dit? ik heb de gehele bios doorgespit maar kan nergens iets vinden om die tijd terug te brengen. Weet iemand de oplossing?
Link naar reactie
Plextor: de oude terug flashen vind ik niet echt een optie. Obi-wan-kenobi: je hebt gedeeltelijk gelijk. Die optie had ik ook al bekeken, je bedoelt in het menu Boot, Boot Settings Configuration, de optie 'Full Screen Logo' op Disable zetten. Dit geeft inderdaad een verbetering van een aantal seconden (omdat er wat toeters en bellen achterwege gelaten worden) maar ik dacht dat er misschien een optie zou zijn die de 15 seconden wellicht terug kon brengen naar bv. 5 seconden. Mocht je nog iets te binnen schieten dan hoor ik het graag. In ieder geval bedankt voor je reactie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...