Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Serieus vraagje alvorens over te gaan tot de aanschaf van een metertje of 4 hoogwaardig coaxkabel: - Mijn dochter deelt sinds kort een (studenten)flatwoning. Niemand had Internet, dus van "delen" was geen sprake. - Er zijn 4 slaap-/woonvertrekken. In ieder vetrek is een CAI doos aangebracht door de eigenaar. In 1 vertrek bevind zich de "hoofdaansluiting", maar dat is helaas niet het vertrek waar mijn dochter zit. - Een Internetverbinding op die afgetakte doos leverde niets op. Een verbinding op de hoofdaansluiting wel, maar die zit dus in een ander vertrek, waarvan de bewoner vaak weg is. Dus als er iets is..... - In een telefoontje met de helpdesk van die Provider door mijn dochter gaf men aan dat het "gebruik van een langere coaxkabel" (dus naar die hoofdaansluiting) het proberen waard is. - Voordeel is dat die modem dan op de kamer van mijn dochter staat. Vraag: Is er iemand die ervaring heeft met het gebruik van een langere coaxkabel? In dit geval gaat 't om een meterje of 4 i.p.v. de bijgeleverde 1,5 m. Uiteraard gebruik makend van een superkwaliteit dubbel afgeschermd! Groet, Ton
Link naar reactie
Werkt prima met een lange coax kabel (heeft niet de voorkeur maar gezien de situatie de enige handige oplossing) Ik had vroeger chello in m'n appartementje boven een winkel, de kabel buiten om, door de dakgoot, totaal zo'n 20 meter. Ging niet slechter of beter als mijn omgeving. Was geen super kabel ofzo (gewoon van de bouwmarkt).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...