Ga naar inhoud

Gameboy Flash Advance Cards


Aanbevolen berichten

Hallo, Wellicht kunnen jullie deze caardjes al: Als ik ht goed berijp kun je GBA spellen , FREEWARE !! , van internet downloaden , en deze dan met een link kabeltje op zo'n flash caardtje zetten het op je gba spelen.. Nu heb ik al wat liggen zoeken en vindt hier een super goede pagina: http://www.gameboy-advance.net/ Maarja , welke moet ik nu kiezen , heeft iemand al ervaring... Ikzelf twijfel tussen de: EZFA : EZ-Flash Advance USB ( 128 MB of 256 MB ) of de: XG2 Turbo Link & XG2turbo Flash Card ( 128 MB of 256 MB ) Ik wil graag 3 a 4 spellen op het caartje zetten , maar ook orginele Nintendo spellen , die ik al gekocht heb maar zodat ik maar 1 spel mee op reis hoef te nemen gaat makkelijker mee.. , kheb gehoord dat officele spellen meer plaats in beslag nemen. Dus welk caartje en welke grote ? Stel dat ik nu een game op dat caartje heb gezet , kan ik het dan ook weer ervanaf halen ? Freek PS: Ik ga GEEN pokemon spelen dus ik heb geen Realtime Clock of zoeits rotzooi nodig...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...