Ga naar inhoud

bluetooth headset geen geluid continue in stand-by..


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een bluetooth headset: de Jabra BT200 gekocht. Mijn mobiel (T610) vind hem zo en met bellen werkt dat gewoon perfect. Mijn bedoeling is om deze headset ook te gebruiken op de pc, de medewerker vertelde mij dat hij het zelfde had... Ik dus de bluetooth headset met daarbij een bluetooth usb stick gekocht, geïnstalleerd en aangesloten en de bluetooth usb stick herkend de headset. Het probleem nu: heb geen geluid... Welke wizard beeld en geluid ik bij MSN ook uitvoer of via skype instel, nergens krijg ik geluid via de headset in mijn pc of via de pc naar mijn headset. Hij geeft om de 5 seconden een 4 aflopende tonnen van hoog naar laag en het status lampje knippert gewoon om 3/4 seconden, dit zou een stand-by modus moeten zijn. Het apparaat word geactiveerd zodra er een gesprek word gestart, maar dat is dus niet het geval. De connectie is er en de verbinding ook, maar hij wil niet werken Alvast erg bedankt voor de hulp! Groeten, Kevin
Link naar reactie
herkent je pc zelf de headset wel? als dat niet zo is kun je lang je best doen met msn of skype, maar gebeurt er niets. Probeer eens met een herinstallatie ( al dan niet vanaf de website van de bluetooth module, zodat je de laatste versie hebt. ) en kijk ook eens of een ander programma dat microfoon gebruikt hem wel herkent.
Link naar reactie
[quote:66b5ad87ec="Kevinos"]Beste harmtido en Jaap H, De computer herkent de headset op naam en type dus dat zal het probleem niet moeten zijn. En dit werkt wel met de pc i.c.m een bluetooth usb stick, want een werknemer van tellme heeft de zelfde headset en gebruikt deze ook voor msn en skype, maar die is niet te bereiken...[/quote:66b5ad87ec] Ben zeer benieuwd!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...