Ga naar inhoud

32-bits pc-card USB 2.0 --> type II slot


Aanbevolen berichten

Mijn laptop, een Acer Aspire 1300, beschikt alleen over 2 usb 1.1-poorten. Nu ben ik van plan om bovenstaande pc-card aan te schaffen die in het type II slot gestoken moet worden, zodat ik over usb 2.0 beschik. Wat betekent 32-bits precies? Kan deze card nu wel of niet in het type II slot waar mijn laptop over beschikt? Ik kan in de handleiding van de laptop niets vinden over het feit of het type II slot 16-bits is of 32-bits. Kortom, zegt het type slot iets over het aantal bits? Groeten, rendejo
Link naar reactie
32 bits is de opvolger van 16 bits en heeft met bandbreedte (=snelheid) te maken. Type I of II gaat over het formaat van de kaart. Een type II kaart is de dik om in een type I slot te passen. Lees dit anders even: http://www.pcmcia.org/faq.htm Wat is precies het model type van je Acer? Je mag er trouwens vrijwel automatisch vanuit gaan dat die kaart gaat werken; alleen bij oudere laptops kan dat een probleem vormen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...