Ga naar inhoud

guillemot ferrari race stuur ffb


Aanbevolen berichten

na een tijdje er niets mee gedaan te hebben het stuur weer eens geinstalleerd om nfs te gamen. echter XP wil het stuur niet installeren herkent de usb aansluitng niet ( er verschijnt geen mdedeling nieuwe harware gevonden)en bij installeren via de cd rom komt de mededeling installaren gaat niet want het digitale logo ontbreekt van windows terwijl er duidelijk op de cd rom staat voor win 95 98 en hoger. wie kent dit probleem en kan opheldering verschaffen??
Link naar reactie
Van welk merk is ie? Moet je even kijken op de site van die fabrikant of er nieuwe drivers zijn. Staat er een handleiding op de cd? Kijk dan even of windows XP ook echt genoemd wordt, of even naar de datum wanner de cd gemaakt is. Het is nl best mogelijk dat het oude drivers zijn die niet voor winXP zijn. Zijn ze dat wel zeker, dan kan je ze gewoon installeren door de melding te negeren.
Link naar reactie
ik ben er uit de naam is tegenwoordig thrustmaster en dat digitale logo kon ik uitschakelen in config onderhoud system driver sign en dan ignore dat vond ik op hun site als faq. na enige moeite is de installatie dus nu een feit dusals je eenouder stuurtje installeren wil in xp moet je deze tip maar overnemen gegroet allen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...