Ga naar inhoud

SATA HD trager als UDMA HD???


Aanbevolen berichten

Even een vraagje. Heb twee harde schijven in mijn systeem 1 van 60GB UDMA en 1 van 120GB SATA. De SATA schijf is opgedeeld in 2 partities C: NTFS Max Opslaan: 22599Kb/s (Hierop staat Windows). E: NTFS Max Opslaan: 18105Kb/s. De UDMA schijf is ook in 2 partities opgedeeld D: NTFS Max Opslaan: 37287Kb/s. F: FAT Max Opslaan: 31208Kb/s. De snelheden die erachter staan zijn berekend met Studio 9. Mijn vraag is nu eigenlijk hoe komt het dat mijn SATA schijf trager is dan de UDMA schijf???? Dit zou normaal toch nie mogen. :cry:
Link naar reactie
De eene is de Western Digital WD1200JD SATA 8MB 7200 rpm en de andere Maxtor 6Y060L0 2MB 7200 rpm en aangesloten op de IDE kabel. En als ik het opstarten van mijn nieuwe pc vergelijk met mijn oude pc gaat dit ook een stuk tragger!!!! Specs PC: AMD 64 3200+ @ ASUS K8V Deluxe(met luidruchtige SPIRE Koeler). 1024MB Kingstone DDR400 GFX 5700XT WD 120GB SATA 7200 rpm 8MB Maxtor 60 GB IDE 7200 rpm 2MB NEC2500A --> 2510A(Geupdate --> Hoe kan ik deze terug downgrade naar de 2500A) Windows XP Pro SP2
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...