Ga naar inhoud

[Webcam] ToUcam XS - PCVC720K/40 werkt niet met Win XP SP2?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb een Philips ToUcam XS - PCVC720K/40. Alleen het probleem is dat Windows XP SP2 niet de webcam herkent, terwijl dat wel gewoon het geval moet zijn. Ik heb al met Philips gebeld en die zeggen dat hij het dus gewoon moet doen en herkent wordt door Windows XP. Weet iemand een oplossing of waar ik drivers kan downloaden. Ik heb al de Webupdate geprobeerd, maar daar zegt hij dat hij de drivers niet kan downloaden omdat de website wordt bijgewerkt (wat al 5 maanden zo is ) Alvast bedankt!
Link naar reactie
Probleem opgelost. Ik heb via google.nl na 160 pagina's door te hebben gezocht de correcte driver gevonden. Deze werkt met windows xp en ook met Service Pack 2. Als je de driver wilt downloaden: http://www.jeroenzelle.nl , bij de downloads sectie Ik heb hem zelf dus getest (met SP2) en werkt perfect. Ik hoop dat andere mensen er ook wat aan hebben. Dit is namelijk de bijgewerkte driver! (die je niet op Philips.com kan downloaden)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...