Ga naar inhoud

scanjet 5p


Aanbevolen berichten

[quote:00caec0643="lion"]Mmmm, klinkt interessant!! Waar?? Mijn PC boer (een hele beste!) had het over 50 Euro![/quote:00caec0643]Prijs kan kloppen. Op zich heb je genoeg aan een ouder kaartje met 50 polige mini HP connector. Dat soort dingen moet je op een computer beurs kopen. Of bij een andere winkel die wat verouderde goederen verkoopt. Recentelijk was ik op de HCC dagen en een PC-Discount. Vorig jaar heb ik een kaartje gekocht voor 15 euro. Dit jaar lagen ze er voor minder.
Link naar reactie
[quote:a306f99512="tomvdlee"]Heb nog niet zo lang geleden een PCI SCSI kaartje voor mijn HP 5P gekocht, een Adaptec 2940AU. Ik heb er inclusief verzendkosten 12.50 EURO voor betaald via E-bay. Let op dat er een externe 50 pins connector op zit. Kaartje werkt perfect. Windows XP herkent de scanner en het SCSI kaarjte direct.[/quote:a306f99512] Gekocht van een particulier neem ik aan? 't Is altijd even een risico: doet-ie het of doet-ie het niet? Maar...: Ik zal jouw info (typenr.) onthouden! De prijs is aantrekkelijk! Groet en dank! Ton
Link naar reactie
[quote:289f26355f="lion"][quote:289f26355f="tomvdlee"]Heb nog niet zo lang geleden een PCI SCSI kaartje voor mijn HP 5P gekocht, een Adaptec 2940AU. Ik heb er inclusief verzendkosten 12.50 EURO voor betaald via E-bay. Let op dat er een externe 50 pins connector op zit. Kaartje werkt perfect. Windows XP herkent de scanner en het SCSI kaarjte direct.[/quote:289f26355f] Gekocht van een particulier neem ik aan? 't Is altijd even een risico: doet-ie het of doet-ie het niet? Maar...: Ik zal jouw info (typenr.) onthouden! De prijs is aantrekkelijk! Groet en dank! Ton[/quote:289f26355f] Inderdaad van een particulier gekocht. Je kan bij E-bay kijken of degene waar je van koopt betrouwbaar is. En het scheelt behoorlijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...