Ga naar inhoud

dual channel + extra reepje


Aanbevolen berichten

als het goed is wel, je hebt dan 2x256 op 1 channel en 1x512 op 1 channel dus beide channels 512 mb, kijk alleen uit dat je het goed plaatst, anders kan het zijn dat het ene kanaal 256mb heeft en de andere 768, dan vallen de voordelen van Dual channel nog verder weg (bij athlon XP scheelt het maar een paar % ten opzichte van singlechannel)
Link naar reactie
[quote:618711fbaf="NoepZor"]als het goed is wel, je hebt dan 2x256 op 1 channel en 1x512 op 1 channel dus beide channels 512 mb, kijk alleen uit dat je het goed plaatst, anders kan het zijn dat het ene kanaal 256mb heeft en de andere 768, dan vallen de voordelen van Dual channel nog verder weg (bij athlon XP scheelt het maar een paar % ten opzichte van singlechannel)[/quote:618711fbaf] Volgens mij kun je op mijn moederbord maar op 1 manier DC instellen. Ik heb drie slots, waarvan er 2 blauw waren omdat daarin die reepjes voor DC moeten worden ingeprikt. Dus dat lijkt me geen probleem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...