Ga naar inhoud

Canon PIXMA ip2000


Aanbevolen berichten

[quote:6a66171167="lycan"][quote:6a66171167="plextor"] ik heb ook zo een ding op het aanrecht staan maar dan zit er brood in :lol:[/quote:6a66171167] 8) grappig....ja, maar niet iedereen heeft zo maar een smak geld om er tegen aan te gooien. Voor mijn toepassingen volstaat een pixma 3000.[/quote:6a66171167] het is een mooie printer van canon.
Link naar reactie
En je hoeft geen 4 of 3000 aan te schaffen. Vooruit dan, op tweakers staat de 2000 te koop voor € 66,20 en de ip1500 voor € 48. Die hebben dezelfde basis technologie alleen wat minder extra's. Dat is maar net wat je portemonnee toelaat. Wat iig voor Canon spreekt, is dat ze eigenlijk niet moeilijk doen over navullen en dat ook niet op allerlei manieren onmogelijk proberen te maken. Wat mij aan de 1500 en 2000 tegenstaat, is dat ze beiden één tank voor de drie kleuren hebben. Als je navult is dat niet zo'n probeem, maar dat doe ik niet en dan blijkt dat meestal maar één kleur op is. Toch zonde van zo'n cartridge. De anderen hebben allemaal gescheiden kleuren.
Link naar reactie
[quote:4a6649f821="Peter Vooges"] Wat mij aan de 1500 en 2000 tegenstaat, is dat ze beiden één tank voor de drie kleuren hebben. Als je navult is dat niet zo'n probeem, maar dat doe ik niet en dan blijkt dat meestal maar één kleur op is. Toch zonde van zo'n cartridge. De anderen hebben allemaal gescheiden kleuren.[/quote:4a6649f821] Hier heb je iderdaad groot gelijk in, daarom heb ik zojuist een 3000 gekocht. Net omdat die aparte vullingen heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...