Ga naar inhoud

kan geen raid meer maken na format


Aanbevolen berichten

Ik heb een low level format gedaan. Na opstarten geeft de bios wel 2 losse schijven weer maar als ik in de ata 133 raid controller kom om er een raid 0 van te maken ziet hij geen harde schijven. Als ik in het menu op set up klik geeft hij aan no available disks. Helaas staat dit niet in het boekje. Heb nu een ghost terug gezet op 1 schijf maar waarom kan ik geen nieuwe array maken? Mvg
Link naar reactie
[quote:46acbeb6ee="roy1000"]Ik heb een low level format gedaan.[/quote:46acbeb6ee] Low level is geen formatering. Even opstarten met een opstartdisk of opstarten met de XP Cd of beter nog een Linux CD en de schijven even formateren. Fat 32 zou een optie kunnen zijn omdat zowel Win XP en Linux goed FAT32 kunnen lezen en beschrijven, Succes Jack Marotick
Link naar reactie
[quote:6eae6320a0="marotick"][quote:6eae6320a0="roy1000"]Ik heb een low level format gedaan.[/quote:6eae6320a0] Low level is geen formatering. Even opstarten met een opstartdisk of opstarten met de XP Cd of beter nog een Linux CD en de schijven even formateren. Fat 32 zou een optie kunnen zijn omdat zowel Win XP en Linux goed FAT32 kunnen lezen en beschrijven, Succes Jack Marotick[/quote:6eae6320a0] als ik al aan geef dat het een crosspost is . waar om geef je dan toch antwoord op deze topic. http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=131640
Link naar reactie
In de andere topic staat dta ik het maar eens bij de servers moest proberen. Blijkbaar wordt er niet breed gekeken op het forum derhalve een dubbele plaatsing daar ik een groot probleem heb. Maar blijkbaar zijn er teveel mensen als jij op het forum die niets anders doen dan mensen afzeiken en geen ander zinnig antwoord hebben.!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...