Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wilde eigenlijk microsoft mailen maar als ik mijn PID intyp staat er dat hij niet meer ondersteund wordt en dat het dan 49 euro kost, heel leuk maar een nieuwe kost 29... Ik heb een Microsoft IntelliMouse Optical 1.1A Sinds gisteren hoor ik als ik internet (games nog niet geprobeerd) af en toe tudum tudum, het geluidje van usb weg / terug. Mijn muis doet het dan ook een seconde niet. Soms staat er zelfs USB apparaat werkt niet correct blabla dan moet ik de usb stekker uit de pc halen en er weer terug indoen. Gek genoeg doet hij het dan wel weer gewoon. Heb het vermoeden dat als hij stopt met controleren naar de muis dat hij het dan gewoon doet, waar zet je dat uit??? (nee heb niet de allerlaatste drivers maar gewoon de drivers van de cd die erbij zat, dit omdat die nieuwe in sommige games haperen en omdat de oude het gewoon altijd goed deed) edit: krijg net ook errors als ik hem in mijn ps2 poort doe.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:f3c19adbcc="red_bull"]Zit je muis op een usb hub? USB hubs geven namelijk vaak problemen (zowel passief als actief)... Weet je dat je een ps/2 muis alleen als de pc uit staat kan aansluiten?[/quote:f3c19adbcc] Ja het zit in het draadje ben ik achter gekomen. Jammer genoeg is me garantie voorbij zo te zien en open wil hij ook niet echt :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...