Ga naar inhoud

CD - Rom Drive stuk?


Aanbevolen berichten

Ik heb nogal wat problemen met mijn CD - Rom Drive. Soms als ik er een CD in doe dan geeft hij geen enkele kik. Dan staat er gewoon G:/. En de IDE kabels zitten niet los ofzo en verder mankeert er gewoon niks aan. Kunnen jullie helpen??? :wink: :wink: :wink: \--> AMD Athlon XP 2400+ - 512 MB Corsair 400 ram PC3200 - Asus a7v8x-x - Asus Ge-Force 5200FX 128 MB <--/
Link naar reactie
[quote:26599eb381="Knockout"]Ik heb nogal wat problemen met mijn CD - Rom Drive. Soms als ik er een CD in doe dan geeft hij geen enkele kik. Dan staat er gewoon G:/. En de IDE kabels zitten niet los ofzo en verder mankeert er gewoon niks aan. Kunnen jullie helpen??? [/quote:26599eb381] G:\dir geprobeerd :wink: kan zijn dat het lasertje smerig is, of gewoon helemaal vastzit. doet ie het met alle CD's of alleen met CD's die gebrand zijn? wat voor spelertje is het? ( speed, merk, leeftijd) CD/DVD speler kost ook geen ruk meer tegenwoordig, dus als ie echt niet veel meer doet, of kieskeurig is met CD's dan zou ik hem een enkeltje uit het raam geven 8)
Link naar reactie
[quote:6637101786="Knockout"]Het is een oude 20 X CD - Rom maar ik had al overwogen een nieuwe ASUS 52 X te kopen voor ongeveer 20 euro. En hij leest alleen gebrande CD soms niet goed. Normale CD heb ik nog geen problemen mee gehad.[/quote:6637101786] probleem heb ik ook gehad, is gewoon een teken dat hij aan het einde van zn latijn is... koop gewoon een CD/DVD rom speler, kun je ook mooi DVD's mee lezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...