Ga naar inhoud

Voeding incl. behuizing of ??


Aanbevolen berichten

Hallo, Ben op dit moment in tweestrijd. Het "probleem"is het volgende. Ik heb een erg mooie behuizing gezien van Coolermaster (Cooler Master Centurion 5) Deze is te koop bij een firma voor € 115,87 incl. een voeding [i:1a3a606445]350 watt ATX (1 fan, 2x S-ATA)[/i:1a3a606445] dit is waarschijnlijk de eigen voeding van C.M. En de behuizing is te koop voor € 67,50 ex. voeding, bij een andere firma. Nou heb ik veel positiefs gehoord over de [i:1a3a606445]Tagan TG 380-U01 [/i:1a3a606445]voor € 59,98. Kan iemand mij informeren, wat een goeie keus zou zijn. Het prijsverschil is € 12, dus dat doet hem het niet. Alvast bedank voor je reactie. P@t
Link naar reactie
[quote:e7c08a744d="P@t"]Hallo, Ben op dit moment in tweestrijd. Het "probleem"is het volgende. Ik heb een erg mooie behuizing gezien van Coolermaster (Cooler Master Centurion 5) Deze is te koop bij een firma voor € 115,87 incl. een voeding [i:e7c08a744d]350 watt ATX (1 fan, 2x S-ATA)[/i:e7c08a744d] dit is waarschijnlijk de eigen voeding van C.M. En de behuizing is te koop voor € 67,50 ex. voeding, bij een andere firma. Nou heb ik veel positiefs gehoord over de [i:e7c08a744d]Tagan TG 380-U01 [/i:e7c08a744d]voor € 59,98. Kan iemand mij informeren, wat een goeie keus zou zijn. Het prijsverschil is € 12, dus dat doet hem het niet. Alvast bedank voor je reactie. P@t[/quote:e7c08a744d]Ligt eraan wat je ermee doet. De Tagan is erg stabiel dus bij overklokken ook goed. In andere gevallen, als je weinig zwaars eist van je pc is die 350 Watt no-name (zit neem ik aan geen echte CM ding in maarja) genoeg. Maar je kan natuurlijk ook altijd op safe spelen en de Tagan kopen, weet je in ieder geval dat je een goede voeding hebt.
Link naar reactie
Ik gok ff dat het de RS-350-AMSP voeding van Coolermaster is (maar ik zou dat wel nog ff navragen bij de leverancier). De Output Specifications zijn hier te vinden: http://www.coolermaster-europe.com/eng/products/powersupply/realpower/rs-350-amsp.asp +3.3V 28A +5V 28A +12V 15A -12V 0.5A +5Vsb 2.0A De specificaties van de Tagan zijn hier te vinden: http://www.tagan.de +3.3V 25A +5V 37A +12V 22A -12V 0.8A +5Vsb 2.5A Op bijna alle voltlijnen levert de Tagan dus meer stroom. Verder weten we van de Tagan dat ie stabiel en stil is. Dus als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, neem je die Tagan.
Link naar reactie
Inderdaad, wat Comp-Freak zegt. Ga in ieder geval voor een merk voeding zoals de Tagan, dan ben je verzekerd van stabiele prestaties. Zeker als het prijsverschil maar zo klein is. Ik heb zelf al ruzie genoeg gehad met no-name voedingen, nu zit er een Enermax voeding in mijn kast en ik computer al een paar jaar probleemloos, en zonder gekke fratsen. Groetjes van J.W en doe je best!
Link naar reactie
Ik heb deze kast vorig week ook gekocht. Erg mooi! Ik heb hem met voeding voor 99 euro bij Vobis. Gewoon achterop de fiets dus geen verzendkosten. Mijn idee over de voeding is/was; gewoon proberen of het gaat. De voeding is van Coolermaster en dat is ook een redelijk merk. zie http://www.hardwaremods.com/reviews/psu/cooler-master/silent-real-power.html Trekt hij het niet dan verkoop ik de voeding gewoon en neem een andere. Of ik gebruik hem voor een ander systeem. Specificaties zeggen overigens niet alles bij een voeding, veel voedingen leveren lang niet wat ze beweren en andere kunnen juist meer. De Tagan zal overigens een prima voeding zijn, daar wil ik niets over zeggen. Als je een systeem gaat bouwen met veel stroomvebruikers of gaat OCen lijkt het logisch om voor de Tagan te gaan. Misschien wel voor een zwaarder model dan de 380.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...