Ga naar inhoud

Gaat mijn voeding dit trekken?


Aanbevolen berichten

Gaat mijn voeding dit trekken? Het is een standaard Sweex van 300 W. Ik denk het niet eerlijk gezegd: Asus A7V600-X met Athlon XP 2600+ 512 MB DDR 400 / PC 3200 NEC ND 2510A Grafisch display 128 * 64 CoolerMaster Aerogate II Revoltec Rheobus Sharkoon CCFL controller Casefan direct op voeding ATi Radeon 9600XT Op de Rheobus worden aangesloten: 2 x Arctic Fan Pro 2L 2 x Aerocool Aerofan Centaurus Denk dat het hem iets te veel wordt, maar welke voeding kan ik dan het beste nemen (merk) en hoeveel Watt ongeveer?
Link naar reactie
Nee, ik ben bang dat ie dat nooit zal gaan trekken. Wat vervangende voedingen betreft. Neem een echte merk-voeding van kwaliteit. Denk aan Tagan, Zalman, Antec, Chieftec, Coolermaster, Thermaltake enzovoorts. De Zalman ZM400A-APF (400 Watt) is bijvoorbeeld een hele goeie en is voor zo'n 80 euro te koop. Lijkt veel geld maar je moet dan ook absoluut niet bezuinigen op je voeding. Deze bepaald voor een groot deel de stabiliteit van je systeem.
Link naar reactie
[quote:1ee4fc79c7="Boerke87"]Tenzij je van plan bent nog heel veel te upgraden in de toekomst.[/quote:1ee4fc79c7] M'n kast zit vol :wink: . Mocht ik verder willen upgraden, dan koop ik sowieso een nieuwe kast + sterke voeding. Maar voorlopig ga ik het hierbij houden denk ik zo... en 26A bij 12 volt is toch wel genoeg? Totaal vermogen: 450 Watt +3,3V: 28A +5V: 32A +12V: 26A -5V: 0,8A -12V: 0,8A +5VSB: 2,5A Bedankt voor jullie antwoorden :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...