Ga naar inhoud

Spinnende muis...


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Een vriend van me is net zoals ik een fanatieke cs'er. Allen hij heeft nu een Logitech Optical Wheel mouse (zo'n standaard ding van 15 euro) Daar onder heeft hij al 2 soorten muismatten geprobeerd, een zachte en zo'n gladde. Maar zijn muis blijft spinnen, dus als je probeer te aimen (mikken) of te schieten op iemand gaat je muis zeg maar "tollen" Hoe kan hij dat verhelpen? Ik heb precies dezelfde muis met ook zo'n zachte muismat en ik heb nergens last van Alvast Bedankt Bas
Link naar reactie
[quote:b244bc948a="Sliciej"][quote:b244bc948a]misschien ff je muis openmaken en erin blazen,ff kijken of het balletje in de muis goed is.[/quote:b244bc948a] Allen hij heeft nu een Logitech Optical Wheel mouse (zo'n standaard ding van 15 euro) :lol: @ Vandread....sgoed...ik zal het hem morgen ff zeggen : :wink:[/quote:b244bc948a] ik heb em ook. (kost 14 euro bij de pc boer, maja :P) en nergens last van, ja heeeel soms, 3x in et jaar ofzo dattie 0.2 sec tolt :) op bureau of cheap muismatje soms heel iets afwijking, maar op mn everglide gaatie als een speer (mat zwart)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...