Ga naar inhoud

DVD brander dual layer kopen op de HCC


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Op de HCC dagen wil ik een DVD brander gaan kopen die tevens het branden van dual layer ondersteund. Graag wil ik er een die op 16x brand en dual layer zo snel mogelijk brandt, is dacht ik 4x. Zelf dacht ik in de richting van de NEC ND 3500 A 16x Dual layer of de PIONEER DVR 108 16x dual layer. Heeft iemand ervaring met een van deze branders of nog betere suggesties, richtlijn van de prijs zit ongeveer bij bovengenoemde branders. Bij voorbaat dank, Patrick
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hey ... die Pioneer lijkt me ook aardig. 't is in ieder geval een van de weinige met een 'zwarte' voorkant ipv dat eeuwige computerbeige. :) Link naar een review van de Pioneer : http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=10114 Zelf was ik ook op zoek naar een DVD-writer. Daarbij was ik tot nu toe bij de Lite-on SOHW-832S (review : http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=9472 ) maar gezien het feit dat verschillende reviews in C't en commentaar van collega's met een dvd-brander lijken te wijzen op het feit dat men door (nog) niet 'rijpe' media (door de snelheid) meer kans heeft om onderzetters te branden dan echte dvd's weet ik nog niet zeker of het uberhaupt wel een verstandige investering is. Ik heb tenminste de indruk dat men teveel belang heeft bij het uitbrengen van nog 'snellere' versies dan dat men fatsoenlijke kwaliteit levert.
Link naar reactie
Bedoel je daarmee het branden van DL schijfjes JaFo? Ik heb namelijk met het branden van dvd's met mijn brander geen problemen, komt waarschijnlijk ook voor een groot deel omdat ik schijfjes er voor heb die het gewoon goed doen icm met mijn brander. Een topic op tweakers gaat daar namelijk compleet over: welke dvd's goed werken met een NEC 2510A.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...