Ga naar inhoud

Oude HDD met OS in nieuwe PC


Aanbevolen berichten

Hmm, jammer. Dacht het zelf ook al ivm drivers van het moederbord, controllers e.d. Maar aangezien er een anarchy op mijn HDD heerst, ben ik zeker een hele avond bezig om alles bij mekaar te zoeken wat ik niet kwijt kan/wil. mail, adresboek, office bestanden, mp3's, films, savegames, instellingen, wachtwoorden, favorieten, programma's.......krijg er steeds minder zin in :x
Link naar reactie
[quote:54bbbe5f77="Boerke87"]Sowieso werkt dat niet met een legale versie van XP. Aangezien je maar 1 licentie per PC hebt.[/quote:54bbbe5f77]Corporate Edition wel :wink: Ik heb nu toch maar de hele schijf geformateerd, was eigenlijk best leuk om alles weer opnieuw en fris te installeren. FireFox, Thunderbird, OpenOffice.org Alleen erger ik me aan die ontzettend irritante melding "Uw computer is nu onbeveiligd" oid van SP2. "Dat weet ik ! Dat maak ik zelf wel uit ! Houd je mond !" Waar bemoeit ie zich mee, nog ff kijken hoe ik die zooi eruit kan slopen.
Link naar reactie
[quote:ad08c6c8a7="Boerke87"]Kun je heel eenvoudig vanaf komen. Bij automatische updates gaat ie niet zeuren als het goed is. Klik je in Security Center bij het kopje van firewall of antivirus op de knop Aanbevelingen kun je de optie aanvinken dat je een oplossing hebt die je zelf controleerd. Dan blijven de meldingen weg.[/quote:ad08c6c8a7]Ow, dat gaat dus makkelijker dan ik dacht, bedankt !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...