Ga naar inhoud

pc is zo onstabiel als een ***


Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:7a9ec3cdd8="Computerfreakje"][quote:7a9ec3cdd8="pcguy"]windows herinstaleren, dan nieuwste drivers erop Edit: Wim Sturkenboom heeft gelijk, vandaar dat ik ook zo'n oplossing gaf. Lijkt me iig wel een driver probleem.[/quote:7a9ec3cdd8]Hersintalleren heb ik al zo'n 10x gedaan.[/quote:7a9ec3cdd8] Ik zei niet dat je moest herinstalleren, ik vroeg alleen of ja sp1 en alle andere updates al had, en daarna de nieuwste drivers installeren. (ja dit is geen goed nederlands..)
Link naar reactie
[quote:c9c369aeb1="Comp-Freak"]Achja, ik ben lekker helder bezig hier 8) Waar woont Computerfreakje eigenlijk?[/quote:c9c369aeb1]Ook ergens in dat enge Gelderland dacht ik zo :P. Maar je hebt toch wel vader/moeder/zus/broer die ook een PC heeft? dan kan je die er gewoon bij zetten als ie te niet veel sterker is, gewoon wiretrick doen op de ATX connector. (pinnetje 14 en 16)
Link naar reactie
Nee, das te ver 8) Hulp op locatie is meestal het snelste he, en dan ben je ook weer van dat gedoe op dit forum af :wink: Btw, gelderland is idd niet echt eng voor zover ik weet. [Edit] reactie op post hier onder: Achja, dat was ik vergeten :P Maargoed, ik post het al hier want we gaan wel erg offtopic 8) [Edit2] Wat zijn we het weer eens.
Link naar reactie
Idd , Brabant 8) . Kheb SP1 NL + Alle update's al... Maar , ik heb geen Artifacts oid. @ Kaz_Duzar , Stond dat in de C!T ja ?.. Hmmm klinkt goed ! :) . Maar kheb nie voor niks de AGP8x versie gekocht :wink: De blauwe schermen blijven :-? . Snap er helemaal niets van!... Ik heb alle randapparatuur eruit nu.. (dvd , brander enzo).. en nog steeds blauwe schermen met die nvidia melding :o
Link naar reactie
[quote:7c97e93e78="Comp-Freak"]Btw, gelderland is idd niet echt eng voor zover ik weet.[/quote:7c97e93e78] Nou, daar kan ik boeken over schrijven, maar die cryptische omschrijving is alleen voor Comp-Freak te ontcijferen! :D On-topic, Compfreakje, neem de goede raden hier maar ten harte, niet geschoten is altijd mis. :wink: Oeps :oops: , je was al bezig, nou succes in elk geval!
Link naar reactie
[quote:f812e56d7f="Computerfreakje"]maar als agp4x wel goed werkt , is mn mamaplank dus goed?[/quote:f812e56d7f]Hu, kan toch dat mamaplank geen 8x pakt op een of andere manier... Probeer sowieso even ergens anders een voeding vandaan te halen, en dan Wiretrick, en dan zet je hem erbij. (tenzij ie heel sterk is)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...