Ga naar inhoud

asus 2500d laptop


Aanbevolen berichten

hoi, ik heb sinds kort een asus laptop gekocht. deze werkt prima. ik heb alleen 1 vraagje. de koeler blaast er regelmatig met veel kabaal op los. Er zit een prog bij nl: power4 gear. hierbij heb ik auto performance aanstaan. als ik deze uitzet gaat de laptop hele tijd doorblazen. is er een manier dat deze er niet meer hard op los blaast? mvg. sjesus
Link naar reactie
Je laptop is uitgerust met: [size=9:f7d34a4cfc][b:f7d34a4cfc]ADTD II (ASUS Dynamic Thermal Dissipation Technology II)[/b:f7d34a4cfc] The ADTDII technology together with the unique fan design of A2000D Series resolve the thermal problems associated with many of today's notebook, ensuring greater reliability and productivity. Thermal sensors intelligently adjust fan speed and monitor system temperature to control overheating to prevent system damage or user injury when necessary, and also maintain quiet operation by minimizing air resistance. [/size:f7d34a4cfc] http://www.asus.com/products/notebook/a2series/a2000d/a2000d_overview.htm De laptop vindt het dus van tijd tot tijd nodig om extra te koelen. Hou je temperaturen trouwens in de gaten met Asus PC Probe. Wat normale temps voor een laptop zijn, durf ik je niet te zeggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...