Ga naar inhoud

[Beeldscherm] Software matig de beeldscherm bijstellen


Aanbevolen berichten

[ik weet niet goed in welk fora ik het moet zetten het gaat over een beeldscherm dus doe maar hardware] Ik zat eigenlijk met deze vraag: Is het mogenlijk om je monitor software matig bij te stellen, hierbij denk ik niet aan de resolutie maar bijvoorbeeld aan de zwarte randen. Ik heb namenlijk een monitor die een resolutie makkelijk aankan van 800x600 maar dan krijg ik enorme zwarte randen aan de zijkant. Deze monitor bevat geen knoppen waar ik deze mee bij kan stellen (alleen voor het licht). Is dit mogenlijk? bedankt i.i.g Monitor type= Compaq 420 S
Link naar reactie
[quote:2a8538064f="DarkCrusader"] Ik heb namenlijk een monitor die een resolutie makkelijk aankan van 800x600 maar dan krijg ik enorme zwarte randen aan de zijkant. [/quote:2a8538064f] Ik zou de refresh rate 'ns op de juiste stand zetten: Display 'Properties' tabje 'Settings' knopje 'Advanced' tabje 'Monitor' dropboxje 'Screen refresh rate'
Link naar reactie
[quote:8f498e35fe="plextor"]video drivers install van je videokaart. daar in zit meestal een instelling in om je resolutie en beeld bij te stellen.[/quote:8f498e35fe] Het is nogal tamenlijk een oude videokaart dus ik heb alleen de drivers en niet de software er bij. Ik zou het bovenstaande bericht vanmidag gaan probberen.
Link naar reactie
[quote:4347a4ca8b="Obi-wan-kenobi"][quote:4347a4ca8b="DarkCrusader"] Ik heb namenlijk een monitor die een resolutie makkelijk aankan van 800x600 maar dan krijg ik enorme zwarte randen aan de zijkant. [/quote:4347a4ca8b] Ik zou de refresh rate 'ns op de juiste stand zetten: Display 'Properties' tabje 'Settings' knopje 'Advanced' tabje 'Monitor' dropboxje 'Screen refresh rate'[/quote:4347a4ca8b] mmmm, is dit ook mogenlijk in Windows 98? Want bij XP zie ik het hier niet, of ik ben gewoon scheel :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...