Ga naar inhoud

artikel over fotopapier?


Aanbevolen berichten

Ik heb me laatst rot gezocht op het internet achter welk fotopapier het intressantste is, maar ik heb vrees ik niets fatsounlijks betrouwbaar gevonden... nu herinnerde ik me wel een artikel in computer totaal over fotopapier waarin 1 bepaald merk met kop en schouders boven de rest uit stak, maar mijn collectie computer totaals lag op dat moment niet in mijn bereik... nu ben ik intussen thuis gekomen en heb ik heel mijn collectie computer totaals doorzocht naar dit artikel... en zonder succes..... :( kan iemand me plzzzzzzz zeggen waar dit artikel zich bevind? of welk dit wondermerk was dat zo veeeel goedkoper was dan HP of epson papier en zelfs beter was...?? want ik begin een beetje door te flippen op de onvindbaarheid van dit onderwerp btw: ik heb een epson stylus photo 700 voor degenen die dit zouden willen weten
Link naar reactie
De website van Computer!Totaal heeft een knop Artikelenindex. Met zoek opdracht fotopapier vond hij niks, maar met "printerpapier" het volgende: Er is 1 artikel gevonden: Prima keuzemogelijkheden. Een vergelijkende test van glanzend printerpapier Onderwerp: Printerpapier Rubriek: Hardware Auteur: Dick Simonis Nummer: 9 (september 2000) Bladzijde: 46 t/m 50 Trefwoorden: papier Is dit wat je zocht?
Link naar reactie
ik denk dat ik me dan vergist heb... het zal dan wel een testaankoop ofzo geweest zijn :/ (die ik niet meer heb liggen) ik vond het al zo raar dat ik niets vond ik zal dan maar eens zoeken naar dat arca papier (als ik dat hier in belgie ooit vind ;)) ik dacht trouwens dat in dat bewuste onvindbare artikel een merk was gewonnen waar ik de naam van het merk nog een beetje kende (wat ik niet van arca kan zeggen) dus ik denk dat het nog iets anders was ik weet iig zeker dat je volledig gestoord moet zijn of geld moet schijten als je epson of HP papier koopt :D
Link naar reactie
Ik zei ook al dat ik niet zeker wist of dit is wat jij bedoelt maar arca heeft erg mooi en prijstechnisch aantrekkelijk papier. Je kunt bij arca ook online bestellen, wellicht eerst ff een proef pakketje aanvragen met diverse soorten erin? Het 260 grams glanzend papier is erg mooi en spaart veel inkt, je kunt het nl bedrukken met de stand "glossy film" waardoor er veel minder inkt gebruikt wordt. De levensduur is dan ook wel weer wat lager van het papier maar diverse prints van mezelf die hier in huis hangen zien er na 2 jaar nog steeds knap uit alhoewel een vers geprinte er naast gehouden er toch wel wat frisser uitziet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...