Ga naar inhoud

CD start niet automatisch


Aanbevolen berichten

Hoi Ik ontving een CD met diverse beleggingsgrafieken e.d. waarop stond vermeld: Systeemeisen: Operating system: Win98, ME, 2000, XP en NT 4 (Service pack 3); Processor: 333 MB of hoger; 64 Mb RAM of hoger beschikbaar; Schermreslutie: 800 x 600 dpi of hoger; Screen color diepte: Hoge kleuren (16 bit) of meer. Ik heb een Medion PC (2001) 1 Ghz., 40 Mb HD, Pentium-III processor, 128 Mb RAM, ook kleuren-instelling klopt evenals schermresolutie. CD wil niet starten op deze PC. Bij het apparaat van mijn vrouw wel: Medion PC (2003), 2.6 Ghz, 120 MHD, Pentium-4 processor, 512 Mb Mb RAM, alles verder hetzelfde. Enig idee waarom het op het "oudje" niet wil lukken? Zo te zien heeft deze machine toch voldoende capaciteit............... :oops: paby
Link naar reactie
Wat bedoel je precies met: wil niet starten? Bedoel je dat je de CD erin stopt en kan wachten tot je een ons weegt of klik je op de CD drive in <deze computer> en gebeurt er vervolgens niks? Als het het eerste is dan moet je bij instellingen van de CD drive in apparaatbeheer bij <bericht bij automatisch invoegen> een vinkje zetten.
Link naar reactie
[quote:2e03a98dc7]Als het het eerste is dan moet je bij instellingen van de CD drive in apparaatbeheer bij <bericht bij automatisch invoegen> een vinkje zetten.[/quote:2e03a98dc7] Het zal wel stom zijn maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Apparaatbeheer heb ik wel eens gezien, maar of ik daar een vinkje kan aanzetten geen iddd en waar apparaat beheer zit ?? paby
Link naar reactie
Klik met recht op het <deze computer> icoontje op je desktop. Klik eigenschappen en daarna tabblad apparaatbeheer. Wandel vervolgens naar je CD speler kies met rechts eigenschappen en vink tenslotte <bericht bij automatisch invoegen> aan. Ik doe dit ff uit mijn hoofd, dus hang me er niet aan op als het iets anders heet oid.
Link naar reactie
nu weet ik niet of ik ergens overheen kijk maar helaas biedt het tabblad "Eigenschappen" bij mij niet de voorgestelde optie (ligt aan Windows Me denk ik). Wel kan ik nog opmerken dat als de PC wordt afgesloten er wordt gemeld dat de ODE server nog bezig is. Die lijkt te maken hebben met het starten van de CD. Overigens: als ik 'm wil installeren begint het lampje wel te knipperen maar na ongeveer 1 minuut stopt dat. paby
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...