Ga naar inhoud

Acer Ferrari 3200 Lmib laptop probleem..


Aanbevolen berichten

enige tijd geleden heb ik een Acer ferrari laptop aangeschaft, helaas werkte de laptop niet helemaal goed, ik kreeg na enige minuten op de laptop gewerkt te hebben een blauw scherm met de volgende melding: [i:cf510966ba]blauw scherm met de melding: er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen. MACHINE_CHECK_EXCEPTION Als dit de eerste keer os dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren: Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geïnstalleerd. Is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier dan of er nieuwe windows-updates zijn die u nodig hebt. Als de problemen zich blijven voordoen, dient u alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uit te schakelen. Schakel BIOS-geheugenopties zoals caching of het maken van schaduwkopien uit. Als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken, dient u de computer opnieuw op te starten, op F8 te drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en verveolgens de veilige modus te kiezen Technische informatie (mogelijk in het Engels): *** STOP: 0x0000009c (0x00000004, 0x805366F0, 0xB2000000, 0x00070F0F) Bezig met starten van de fysieke geheugendump[/i:cf510966ba] Eerst dacht ik dat het mogelijk toeval was, maar dit gebeurde daarna nog diverse malen dus toen heb ik de recovery cd's geprobeerd tot 3x toe bleek dit oneffectief. na wat gesurft te hebben hoorde ik van meerdere mensen die deze laptop hadden dat sommige ook het probleem hadden en dat het een hardware matige fout betrof. Dus heb ik met Acer contact opgenome en zou mijn laptop gerepareerd worden. Vandaag na 12 dagen eindelijk de laptop weer ontvangen met een brief erbij dat ze de laptop acht uur testgedraaid hebben en geen enkel probleem zijn tegengekomen. vreemd vond ik dat maar goed de laptop opgestart en jawel hoor na 10 minuten weer de bovenstaande foutmelding :evil: :cry: Dit vind ik toch wel erg vreemd dat zij er niks van hebben gemerkt , zijn er mensen ook met deze laptop en dezelfde bevindingen of mensen met tips of die de foutmelding kunnen verklaren/uitleggen??? alvast hartelijk bedankt...
Link naar reactie
[quote:2231b4d1ad="William_17"]enige tijd geleden heb ik een Acer ferrari laptop aangeschaft, helaas werkte de laptop niet helemaal goed, ik kreeg na enige minuten op de laptop gewerkt te hebben een blauw scherm .[/quote:2231b4d1ad] met dit soort problemen maar gewoon beter naar de winkel toe gaan en je garantie even goed doorlezen want nieuw mag een pc toch niet met een fou geleverdt worden ?¿
Link naar reactie
[quote:6a771dd16d="William_17"]dat klopt, maar de winkel verwees mij meteen door naar Acer, want zij gingen hier niet over. En aangezien het een fout in de hardware betreft moet acer deze repareren of een nieuwe laptop leveren.. maar zei snappen het dan weer niet.. :cry:[/quote:6a771dd16d] De leverancier is wettelijk verplicht je de garantie te geven. Dat ze het naar Acer doorsturen is hun probleem. Heb je geen rechtsbijstand of consumentenbond ? Denk dat het dan zo verholpen is.
Link naar reactie
[quote="Bosje"][quote:6bc1625f43="William_17"] De leverancier is wettelijk verplicht je de garantie te geven. Dat ze het naar Acer doorsturen is hun probleem. Heb je geen rechtsbijstand of consumentenbond ? Denk dat het dan zo verholpen is.[/quote:6bc1625f43] inderdaad (ik ben dit jaar ook al 2 keer naar de winkel toe geweest (reden dat de monitoor het niet meer deedt) zij handelen het verder af met hun leverancier
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...