Ga naar inhoud

Wireless netwerkkaart installeren ??


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb een probleem met het installeren van een wireless netwerkkaart van sweex, (LC700030) in Windows XP Home. volgens de beschrijving moet deze gewoon werken onder XP, maar de installatie loopt telkens vast met de volgende melding van Windows; Deze hardware kan niet worden geinstalleerd. Er is een probleem met de installatie van deze hardware; Netwerkcontroller Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat De gegevens zijn ongeldig. Klik op voltooien als U de Wizard wilt sluiten Waarna ik alleen maar op voltooien kan klikken en de installatie niet word afgerond!? Kan iemand mij verder helpen? Mvg. John van Gils
Link naar reactie
Hallo spiderned alvast bedankt voor je reactie, Als ik de netwerkkaart plaats en de PC reboot dan start de "wizard nieuwe hardware" gevonden op. Volgens het bijgeleverde boekje (en ook de handleiding op de CD-rom) moet je dan op annuleren drukken, en vervolgens de Setup starten vanaf de CD-rom, dan word er een "config utitlity" geinstalleerd voor het wireless kaartje en uiteindelijk verschijnt dan de Windows boodschap dat er prblemen zijn met de hardware en dat de gegevens niet geldig zijn, ...? Als ik dan op de geinstalleerde utility klik om deze te openen, verschijnt de melding; DEVICE OR DRIVE NOT READY en de status zegt NOT EXIST Wel word gemeld in de handleiding dat de drivers niet Windos Gecertificeerd zijn, maar dat dit niets uitmaakt voor de werking onder XP.
Link naar reactie
WindowsXP heeft ook standaard een setup util. voor wireless netwerken, maar dat is om hetgeen te configureren incl. WEP en zo. Als ik het goed begrijp wil je nu de netwerkkaart configureren zonder dat de drivers geinstalleerd zijn en de hardware werkt. Misschien is de handleiding niet helemaal juist erin. Probeer eens de drivers te installeren; dus niet op annuleer te drukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...