Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Misschien een beetje off-topic of te algemeen !? Cool prices Compuzone Prijsvechter.[/b]net In enkele maanden zoveel namen voor een zelfde zaak, dat is eens wat [b:96f14538dc]anders[/b:96f14538dc] Dus garantie tot aan de brievenbus ! Wie wil er nog een Kingston 512mb (400), een maand oud! Kan je zulke mensen nu oplichters of flessentrekkers noemen ?
Link naar reactie
Ik heb ff gekeken in de shopservey op tweakers.net: [url=http://www.tweakers.net/shopsurvey/6354?Start=20]Cool Prices[/url] [url=http://www.tweakers.net/shopsurvey/949?Start=0]Compuzone[/url] Aan de beoordelingen te zien een computerwinkel als alle anderen, goede beoordelingen af en toe afgewisseld door een slechte ervaring. Bij pricevechter.net wordt ik doorgelinkt naar Cool Prices, dus dat lijkt me gewoon hetzelfde. Gewoon een aansprekende domeinnaam genomen om klanten naar de site te trekken? Misschien dat je kan onderbouwen waarom je deze mensen oplichters/flessentrekkers noemt, want dat is mij op basis van wat ik over dit bedrijf kan vinden niet echt duidelijk.
Link naar reactie
Wil waarschuwen voor troep en een RMA die door de band genomen geen maand geldig is net als de garantie natuurlijk ! En maar al te veel mensen geven niet al te graag een miskleun toe en dat is brood voor de mensen die het niet zo nauw nemen. Die DDR van 10 augustus hoort niet bij [b:6f8d0325c9]te koop[/b:6f8d0325c9], die is echt geen cent waard omdat de leverancier al een paar maal van naam is veranderd en claimen dus niet lukt. De text moet niet zo helder zijn als je wilt dat het een paar keer overgelezen wordt![/b]
Link naar reactie
[quote="Alipapa"]Wil waarschuwen voor troep en een RMA die door de band genomen geen maand geldig is net als de garantie natuurlijk ! En maar al te veel mensen geven niet al te graag een miskleun toe en dat is brood voor de mensen die het niet zo nauw nemen. Die DDR van 10 augustus hoort niet bij [b:889960452a]te koop[/b:889960452a], die is echt geen cent waard omdat de leverancier al een paar maal van naam is veranderd en claimen dus niet lukt. De text moet niet zo helder zijn als je wilt dat het een paar keer overgelezen wordt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...