Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:e8c782c2c8="Obi-wan-kenobi"]Waarom koop je dan een nieuwe HDD?[/quote:e8c782c2c8] omdat ik op een gegeven moment mn 2e partitie ging gebruiken. de ander was vol, de 2e was maar 10GB [quote:e8c782c2c8="-=[DKS]=-Ronny"]Zo kun je ook Windows opnieuw erin zetten zonder dat je belangrijke data op een andere schijf kwijtraakt.[/quote:e8c782c2c8] wanneer ik windows op nieuw wil installeren kan ik de gegevens die ik nogniet op schijf heb altijd nog op een dvdrw zetten. Ik heb nml ook begrepen dat partities je pc langzamer maken. hoe meer hoe langzamer, en dat moetten we niet hebben natuurlijk......
Link naar reactie
Nou ik weet niet of je dat nou wel echt merkt hoor.... Het is gewoon makkelijker en ik denk dat het nog best wel meevalt en zo niet: dan merk je er niets van :wink: Maar het is absoluut wel makkelijker om dingen opnieuw erin te gooien.. ( en dat ik Windows noemde was maar een voorbeeld :wink: ) En natuurlijk kun je het even op een cd'tje gooien. Maar waarom moeilijker doen als je het in het begin kunt voorkomen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...