Ga naar inhoud

Overplaatsing hardware geeft problemen!


Aanbevolen berichten

Help. :-? Ik heb al m'n hardware in een andere kast geplaatst. Ik heb dit voorzichtig gedaan bij mijn weten. Maar nu heb ik problemen. Het probleem zit het bij m'n IDE apparaten. Ik heb 3 schijven en 1 DVD combodrive. Als ik ze allemaal aansluit vind hij de prim. slave en de sec. master niet. Beide zijn schijven (als ik ze goed heb aangesloten een Maxtor en IBM). Wanneer ik alleen de Prim Master (Maxtor) aansluit wat m'n bootschijf is vind hij die wel, maar vervolgens krijg ik een zwart scherm daar waar hij zou moeten beginnen met het starten van XP. Sluit ik beide primaries aan heb ik eveneens geen succes. Ik heb nog geen werkende combi gevonden. Ook een belangrijk puntje denk ik. Alle apparaten veranderen steeds iets van naam, dan komen er wat cijfertjes en lettertjes bij, dan vallen ze weer weg. Dan is m'n brander ineens PIO terwijl ik er helemaal niks aan verander ofzo. Heel vreemd gedoe, daarom ook een vreemd verhaal. Ik hoop dat iemand hier duidelijkheid in kan verschaffen. Alvast bedankt, Michel.
Link naar reactie
Ok dat lukte uiteindelijk. Samen met m'n DVD. De andere 2 heb ik toen apart gehangen op een kabel en die werkte toen helemaal niet meer. Andere kabel gepakt, niks....nog een andere kabel gepakt en jawel hoor! Het werkt weer als een zonnetje, en m'n nieuwe kast in nu het zonnetje in huis ((K) voor Thermaltake). :wink: 8) 2 kapotte IDE kabels dus, 1 daarvan lag kapot te wezen in een hoekje en de andere heb ik dan blijkbaar niet voorzichtig genoeg behandeld bij het overzetten, lompe ik. :( Bedankt voor je reacties in ieder geval. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...