Ga naar inhoud

installeer probleem printer


Aanbevolen berichten

Halverwege tijdens het installeren van een HP psc 2175 pinter kan ik de muis /toetsenbord niet meer gebruiken bij het opnieuw installeren krijg ik de melding dat het bestand C:\Windows\............ al bestaat en of ik het wil verwijderen of hernoemen.Mijn vraag is waar kan ik dat bestand vinden hoe ga ik te werk. Alvast bedank. werk met Windows XP,Pentium 3.128MB
Link naar reactie
C:\Windows… wat? Welke bestand? In algemeen XP heeft soms wat moeite met nieuwe printers. Kijk in je hardware lijst als daar een printer staat vermeld. Zo ja, verwijder deze. Instaleer bij XP altijd eerst de software vanaf de CD-ROM zonder dat de hardware aangesloten is! Als installatie is voltooid, start PC opnieuw met aangesloten hardware. Meestal werkt dat goed. grtz Falco
Link naar reactie
Moet je nu het bestandje hebben of wat? In jou eerste post zeg je dat je de melding krijgt dat het bestand… bestaat al en je krijgt ook een locatie waar dat bestand zich bevindt. En dat je de vraag krijgt of je het bestand wilt hernoemen of verwijderen. Dus vraagt nu Windows om een bestand of wat? En als je niets installeert van de HP CD-ROM, maar gewoon de printer aansluit en vervolgens PC aan zet. Wat gebeurt dan? Dan moet hij toch melden dat nieuwe hardware gevonden en besturing instaleren. Falco
Link naar reactie
Tijdens de installatie van de printer met de daarbij geleverde CDrom is het halvewege mis gegaan, want hij liep vast.Tijdens die installatie heeft hij schijnbaar een bestandje weggeschreven zodat ik een melding krijg met het opnieuw installeren van die printer,(hernoem of verwijder het bestand)Mijn vraag is nu waar vind in dat bestand staat ergens in C:\Windows....beschrijft de melding. Heb de printer niet op de PC aan gesloten zodat die naar de hardware kan zoeken want het moest via de Instal CD geinstalleerd worden. Groetjes.
Link naar reactie
Sorry ik kom nog niet uit. Als de melding jou een beschrijving geeft dan staat toch in de beschrijving waar je moet zoeken. XP heeft soms problemen met HP printers. Als ik het goed begrijp is dus je installatie mis gegaan. XP heeft vrij goede besturingen/drivers. Zo niet dan vraagt XP wel naar de media met software. Dus: schakel PC uit, sluit printer aan, zet PC aan. XP gaat melden dat nieuwe hardware is gevonden. Eventueel vraag je naar de CD. Probeer dat eens. grtz Falco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...