Ga naar inhoud

extra DVD of HD


Aanbevolen berichten

Het ontgaat me waarom je twee dvd lezers nodig hebt maar met zo'n kaartje kun je weer een aantal apparaten bijprikken. Zelf heb ik de Promise Ultra133 TX2 controller een tijdlang gebruikt. Een nadeel hiervan is dat die een eigen BIOS heeft, die weer schijven gaat herkennen ed., waardoor het opstarten lang gaat duren.
Link naar reactie
2 weken terug heb ik ook een nieuwe schijf erbij gekocht mijn IDE controllers op mijn moederbord zaten ook vol nu had ik de keus uit 2 soorten schijfen extern of intern extern gaat op usb2 of firewire maar ik heb gekozen voor een SATA schijf intern met controller omdat als ik later een moederbord upgrade doe alvast een sata schijf heb de controller is van Conceptronic en heb deze bij Computerland gekocht voor 35 euro hier kan ik 2 sata's op aansluiten dit werkt perfect maar zoals hier boven duurt het wel wat langer met opstarten (denk 10 sec )
Link naar reactie
[quote:56b2d5c34b="spiderned"][quote:56b2d5c34b="a.tip"]Het ontgaat me waarom je twee dvd lezers nodig hebt .....[/quote:56b2d5c34b] idd, leg eens uit bradley :lol:[/quote:56b2d5c34b] hahha ja ik weet het ook niet ben een beetje aan de koopgriep :oops: maar het is altijd wel handig want als ik nou over 2 jaar een harde disk er bij koop heb ik er nog ruimte voor :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...