Ga naar inhoud

canon I350 niet aan de praat te krijgen


Aanbevolen berichten

Goeiedag, ik heb een paar dagen een nieuwe Canon I 350 in huis. Ik krijg em alleen voor geen meter aan de praat... Als ik het doe volgens de boekjes => printer aangesloten aan de computer, maar de printer zelf nog uit, en dan via de bijgeleverde cd de software installeren. Lukt niet. Hij begint wel met het installeren van de drivers, maar dan krijg ik opeens het schermpje van dat het toch niet gelukt is. Andere manier, via nieuwe drivers => werkt ook niet, zelfde probleem Dan xp maar laten proberen hem te installeren. Als ik de printer aanzet, ziet windows gelijk de Canon i350. Dan krijg ik het windows venster: "er is een probleem met de installatie van deze hardware. Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat. DE RPC server is niet beschikbaar ( ?!?!?!) Nog een andere manier, door via het configuratiescherm een printer toe te voegen bij printers. Maar nee hoor: "kan de bewerking niet voltooien" De laatste manier, door via nieuwe hardware de printer toe te voegen, bijvoorbeeld via het *.inf bestand te installeren manueel: "de opgegeven poort is onbekend" nadat hij echter wel de drivers heeft geinstalleerd, want ik zag een voortgangsbalkje die je in Windows vaker ziet bij installeren... Ik heb al de Canon helpdesk gebeld, die kon mij ook niet helpen. "Het zal wel aan je systeem liggen" Ik heb een Asus A7N8X moederbord, met een paar usb poorten, die volgens mij moeten werken, want mijn mp3speler werkt er ook zonder moeite op.. Iemand???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...