Ga naar inhoud

HD testen (me tprobleem!)


Aanbevolen berichten

Even een uitdaging. I heb hier een laptop (Compaq) waar OS vanaf is gehaald. Aan mij de eer om er opnieuw Windhoos XP op te zetten. na twee maal proberen blijft de schijf problemen geven: kan bestanden niet vinen van CD enzovoort. Hoe kan ik, voordat ik weer eens 79 euro uitgeef, die schijf controleren? Zelfs dacht ik aan: Knoppix cd erin. Maar kan ik dan de harde schijf na laten kijken? iK heb geen Linux ervaring en weet dus ook geen enkel programma waarmee ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen. Iemand met linux ervaring die dit kan beantwoorden? Thor2002
Link naar reactie
@Dijkie_dijkie: helaas, al drie keer geformatteerd, drie maal getracht te installeren. @El_B.: merk is Toshiba, een 2,5 inch MK-2016GAP 20Gb (uit m'n kop, ik heb dat ding eruitgehaald, op de kopieer machine gelegd en weer terug gebouwd. De kopie aan collega meegegeven....) Ik zal inderdaad nog even bij die jongens kijken. Blijft de vraag of ik met knoppix op dat ding kan werken en of er software voor is! T.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...