Ga naar inhoud

NEC 2510A drivers


Aanbevolen berichten

Sinds kort ben ik in het bezit van een NEC 2510A. Wat ik niet wist toen ik dat ding bestelde is dat het om een bulk-versie ging :cry: . Nu ben ik dus op zoek naar (als het kan originele :P ) drivers, want windows (XP) geeft hem fijn een cdrom.sys driver als ik me niet vergis. Nu kan ik er dus nog niets mee. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dat oventje gaat werken? (En ja: ik heb gezocht. Als ik het niet gevonden heb: sorry :oops: )
Link naar reactie
@R-bin: win xp herkent de brander wel als NEC enz enz, maar ik krijg geen brandopties links in het menu in een map. Wat ik op m'n andere pc wel krijg waar een normale hp brander inzit, maar daar zat hp software bij. @plextor, als ik Nero installeer dan installeert ie toch ook de aspi driver? Welke nero versie werkt het best & met DVD (evt. Dual Layer)? (werkte voorheen nooit met Nero omdat m'n hp dat niet leuk vond). En het brander prog van xp uitzetten??? :o Hoe ga ik dat doen?
Link naar reactie
Bij een bulk versie zit geen softwar dus dat moet je zelf regelen. Driver heb je inderdaad niet nodig want XP herkent hem zelf. Je moet alleen zelf zorgen voor een brandprogrammaatje zoals Nero er zijn ook nog verschillende ander op de markt maar Nero is één van de meest uitgebreide brandsoftware. Volgens mij hoef je de brandoptie niet uit te zetten in XP. Zorg alleen voor een goed brandprogrammaatje hebt Nero 6 bijvoorbeeld en je probleem is opgelost. Kijk eens op www.ahead.com Edit: Die bedoelde ik inderdaad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...