Ga naar inhoud

Kan opeens de D partitie niet meer lezen.


Aanbevolen berichten

Mijn probleem is dat ik mijn D partitie niet meer kan lezen. Als ik daar nu op klik dan zegt hij "D:\ is niet toegankelijk. Parameter onjuist" en daarna "De schijf in station D:\ is niet geformateerd. Wilt u de schijf nu formateren". Het begon dat de explorer raar deed. Het duurde wel meer dan 5 minuten voordat hij de partities liet zien. Daarna kon je dan wel iets sneller door de mappen bladeren. Ik kon ook geen dingen meer openen. Ik heb toen voor de zekerheid even Norton virusscanner gedraait, maar er was geen virus. Ik dacht dus nog even snel alles van mijn D:\ schijf op een externe harde schijf te kopiëren toen ik eindelijk in de goede partitie zat en eindelijk op de harde schijf was, maar bijna meteen toen het kopiëren begonnen was startte de computer zichzelf opnieuw op. Ook dat duurde hardstikke lang. Toen het eindelijk opgestart was kreeg ik een foutmelding dat windows een ernstig probleem had gerepareerd (of iets dergelijks. Weet niet precies meer hoe het gezegd werd). Vervolgens kreeg ik dus die foutmeldingen bij de D:\ schijf. Nou is mijn vraag of iemand enig idee heeft of en hoe ik alsnog bij mijn bestanden kan komen. Ik heb het dus natuurlijk niet geformateerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...