Ga naar inhoud

Nieuw geheugen..


Aanbevolen berichten

Ik wil graag andere werkgeheugen kopen voor de toekomstige games die steeds meer eisen.. daarom heb ik wat gezocht en vond voor €50 werkgeheugen van 2 x 512MB DDR PC2100 CL2.0 ECC, REG.. dat past op mijn moederbord maar wat ik niet weet is of mijn moederbord die Registered geheugen ondersteund ik heb me rot gezocht en daarom wou ik jullie vriendelijk vragen of jullie t voor mij kunnen vinde het gaat om een MSI KT4AV-L BVD! Btw, is de geheugen trager dan zonder die REG want ik hoorde dat t voor zware servers is en dus trager klopt dat? kortom ik zou graag wat info wille hebbe ook over die module zelf zoals of dat een oude geheugen is? bedankt! Groetjes, SoNiC03
Link naar reactie
umm hoezo is dat nutteloos t zal tog wel sneller werken dan 256MB DDR die ik nu heb en voor die prijs heb ik t wel voor over alleen me vraag was of mijn moederbord die REG ondersteund. Verder weet ik me specs niet egt want heb dat systeem nog niet maar er zit wel AMD 2400+ 266MHz in en dus 256MB DDR. Thnx! Groetjes, SoNiC Edit: ik wil dat geheugen kopen omdat ik veel nieuwe games wil spelen. (en het is goedkoop :wink: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...