Ga naar inhoud

Vreemd dvd probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb met de Sony DCR-DVD cam een dvd-rw-tje vol gebrand. In de standalone dvd speler gebeurt er niks, hij gooit hem er weer uit. Op de PC zegt de windows explorer dat het schijfje volledig gebruikt is. Maar geeft daarbij aan: 0kb gebruikt, 0kb beschikbaar. Laat geen enkele file zien op die schijf. Ook geen verstopte. Alsof hij helemaal leeg is maar toch vol gerbuikt. PowerDVD, het programma op mijn PC waarmee ik dvd's afspeel, speelt de dvd prima af, net als de Cam zelf!!! Ik heb met Nero de schijf gekopieert naar een andere dvd, en krijg hetzelfde probleem. Schijnbaar volledig gebruikte maar tegelijktijd lege dvd, waar windows niks mee kan net als de standalone dvd-speler. Toch speelt PowerDVD ook deze gewoon af... Iemand een idee? Volgens PowerDVD is het een gewoon mpeg2 formaat dat word afgespeeld. Toch zien de DVD speler en Windows er niks van!
Link naar reactie
[quote:142c8dba09="HYDEX"]probeer eens een iso van de dvd te trekken en dan het programma deamontools te vinden op deamon-tools.cc te draaien. Je mount dan de iso ben benieuwd of je de iso dan wel kunt openen.[/quote:142c8dba09] Zal ik dat eens proberen... Edit: De cam heeft 2 opties: De eerste opname als Video: Playable in various dvd devices (dat is dus de .vob) En de 2e is VR: editable in camcorder, cannot playback in vr compatible devices... Geen idee wat vr is dan... wat dat is dus wat er op die "onzichtbare" schijf staat...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...