Ga naar inhoud

HP deskjet 5652 hpseng08 foutmending


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag een nieuwe printer geinstalleerd. Besturingssysteem Win Me. Bij mijn printers staat de nieuwe printer gewoon. Als ik kijk bij afdrukken in word staat deze eveneens als geinstalleerde printer. Op het moment dat ik wil gaan printen krijg ik de volgende foutmelding: Hpzeng08 heeft een fout veroorzaakt in <onbekend> Hpzeng08 wordt nu gesloten. Als er zich problemen blijven voordoen, start de computer opnieuw op. Ik heb de computer al twee maal opnieuw opgestart maar helaas ik blijf de foutmelding krijgen. Op de site van HP kan ik verder niks vinden over deze foutmelding. Ik ben ten einde raad en ik moet morgen mijn verslag inleveren. Please help me Alvast bedankt Groeten Tinus
Link naar reactie
Win ME en HP-drivers. Bij mij bekend in vroegere tijden als "gigantische driverproblemen" waardoor ik de drivers van HP bestempelde als "waardeloos". Maar het kan ook aan Win ME liggen. Wat ik uiteindelijk toen heb gedaan is BI-directional support "uit"-gezet. Toen behoorde HP-driverproblemen onder WinME tot het verleden. Die Bi-directional support heb je eigenlijk toch niet nodig. Je zit / merkt vanzelf wel wanneer je cartridge leeg is of wanneer je kabel er niet goed inzit of je papier op is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...