Ga naar inhoud

Sandisk USB Stick


Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijdje een Sandisk USB stick. Het gaat hier om een Cruser Mini 256MB. Ik heb hier nooit problemen mee gehad. Nu heb ik tijden een les win2k op mijn USB stick opmoeten slaan, gaat om een VM ware win2k. Iemand wilde toen grappig zijn en heeft mijn USB stick veilig verwijderd. (was toen ff weg bij de pc, klasgenoot helpen) Toen ik terug kwam zag ik het dus, maar ook een foutmelding bij VM ware dat het station verdwenen was. Ik dacht, geen probleem... gewoon weer erin steken en van voren weer beginnen. Maar toen ik het weer connecte liep de PC vast toen ik de stick wilde benaderen. Zit inmiddels op mijn stage en wilde kijken of het misschien aan de PC lag. Maar hier herkend de PC hem maar voor 316KB i.p.v. 256MB!!! Als ik hem wil formateren geeft windows (windows98) de foutmelding dat ik de schijf moet nakijken met "Schijfontrole". Ik heb dit toen gedaan en kreeg toen weer de foutmelding dat de schijf niet kan worden hersteld. Weet iemand hier nog een oplossing voor, of moet ik het terug sturen naar Sandisk? Ik kan hem eigenlijk niet te lang missen. :cry: :x 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...