Ga naar inhoud

Logitech Z-5500 kopen?


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb de Logitech Z-680 en de VIA 97'AC ofzo op mn Asus P4C800-deluxe. Nu heb ik ook een NOMAD 3 van Creative met Shure E2 oordopjes, en ik merk eigenlijk dat het geluid uit de NOMAD gewoon beter is dan dat uit de computer. Mag je MP3-spelers vergelijken met Hifi? Bij de Z-5500 staat: Frequency response: 33 Hz - 20 kHz Signal to noise ratio: > 93.5 dB, typical 100 Input impedance: 8,000 ohms Support for 96 kHz / 24 bit digital audio streams for studio quality sound En bij de Z-680: Systeemfrequentiereactie: 35 Hz - 20 kHz Ingangsimpedantie: 10.000 ohm Signal-To-Noise Ratio 100 dB Support for 96 KHz / 24 bit audio kan ik over de Z-680 nergens vinden, en dit vraag ik me dus ook af, en ik kan ook niet vinden of mijn geluidskaart dit ondersteund, maar dat zal wel niet. Hoor ik het verschil tussen mijn Z-680 met VIA, en de Z-5500 met Auigy 2? Van 35-20000 Hz naar 33-20000Hz, ik heb het gevoel dat de Shure ooropjes lager kunnen omdat ik hier lagere tonen harder hoor, maar dit kan misschien ook komen door die gepatenteere drukriver blablaah die Logitech gebruikt voor de subwoofers die ze bouwen. Is het wel de moeite waard om die Z-5500 te kopen? geld is geen probleem, ze gaan waarschijnlijk 399 of 400nogwat euro kosten, en de Z-680 word toch verkocht. Maar als je het verschil niet kan horen tussen de VIA en e Audigy 2, en tussen de Z-680 en Z-5500, die Audigy 2 zie ik wel zitten omdat de NOMAD me niet tegenvalt, en die heeft niet eens 96KHz/24bit, en is het verschil eigenlijk wel merkbaar? Anders komt er een Yamaha versterker met Dolby-Prologic II 7.1 met Elac luidsprekers, dat zal ik toch zeker wel merken? ik hou echt van muziek, verspil er per dag minstens 6 uur aan. Trouwens, als ik de NOAMD aansluit op de front input van de Z-680, hoor ik een klein beetje verschil, het geluid is wat anders maar niet echt "mooier". misschien omat dit anoloog gaat en de computer is verbonden met coax.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...