Ga naar inhoud

infiniti dvd`s


Aanbevolen berichten

Een hopelijk op te lossen probleem: Sinds kort heb ik infiniti dvd`s maar ik krijg een probleem met branden. Netjes alles gedaan via dvd decryptor-dvd2one en hierna branden via Nero (via bv Nashua dvd`s geen probleem) Nu krijg ik op het laatst een foutmelding in Nero dat de dvd niet kan worden afgesloten, met als resultaat.. dvd in de vuilnisbak. De brander is een nec-1300 met firmwarversie 1.0B 19 sept: heb inmiddels wel weer kunnen branden maar niet via nero. een probleem zou kunnen zijn dat nero is `aangetast` door programma`s als spyware en adware. ik blijf verder proberen. bvd voor de reacties
Link naar reactie
Dit lijkt mij een typisch gevalletje van media-inkompatibiliteit (mooi scrabblewoord :P ) Te vaak gebeurt het nog dat dvd branders bepaalde merken van media niet lusten. Ik heb hier ook wel 'ns geëxperimenteerd met diverse merken media, maar op een gegeven moment ben ik blijven steken bij Platinum, omdat dit merk het beste fikt op mijn brander. 0.0% uitval, terwijl ik ook wel eens Nashua geprobeerd heb en van de 15 kon ik er 2 weggooien. Kan dus erg veel schelen :-? :-? Grtz. J.W.
Link naar reactie
[quote:808a3aad15="jwspruyt"]Dit lijkt mij een typisch gevalletje van media-inkompatibiliteit (mooi scrabblewoord :P ) Te vaak gebeurt het nog dat dvd branders bepaalde merken van media niet lusten. Ik heb hier ook wel 'ns geëxperimenteerd met diverse merken media, maar op een gegeven moment ben ik blijven steken bij Platinum, omdat dit merk het beste fikt op mijn brander. 0.0% uitval, terwijl ik ook wel eens Nashua geprobeerd heb en van de 15 kon ik er 2 weggooien. Kan dus erg veel schelen :-? :-? Grtz. J.W.[/quote:808a3aad15] Idd je hebt gelijk. Mijn DVD brander slikt weer heel moeilijk Princo's maar werkt weer prima met Nashua's. Soms helpt het upgraden van de firmware. Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...