Ga naar inhoud

Laptop Omnibook6000 start vaak niet op.


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Omnibook6000 PIII, 650 MHz en 128Mb intern. Vaak bij het inschakelen gaat alleen het powerlampje branden en het ventilatortje draaien. Dit probleem heb ik als ik aangesloten ben op vaste spanning en met gebruik van de accu. Na een poging of 10 gaat hij een keertje aan. Als Windows(xp pro) geladen is en ik doe vervolgens een minuut niets loopt de muis/cursor(intern) vast ook doet het toesenbord niets meer. Alleen de standby toets werkt nog, dus als ik in de standby mode schakel en vervolgens weer uit standby werkt alles weer. Heeft iemand ervaring op dit gebied en wil iemand mij hiermee helpen dit op te kunnen lossen. Voorheen werkte de laptop naar behoren. Met vriendelijke groet, Leon
Link naar reactie
[quote:8af8e609b1="wildervanksterdallen"]Hallo, Ik heb een Omnibook6000 PIII, 650 MHz en 128Mb intern. Vaak bij het inschakelen gaat alleen het powerlampje branden en het ventilatortje draaien. Dit probleem heb ik als ik aangesloten ben op vaste spanning en met gebruik van de accu. Na een poging of 10 gaat hij een keertje aan. Als Windows(xp pro) geladen is en ik doe vervolgens een minuut niets loopt de muis/cursor(intern) vast ook doet het toesenbord niets meer. Alleen de standby toets werkt nog, dus als ik in de standby mode schakel en vervolgens weer uit standby werkt alles weer. Heeft iemand ervaring op dit gebied en wil iemand mij hiermee helpen dit op te kunnen lossen. Voorheen werkte de laptop naar behoren. Met vriendelijke groet, Leon[/quote:8af8e609b1] Hee hallo, Haal de accu er is uit en probeer het dan nog is. Waarschijnlijk een rotte accu.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...