Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van deze kast ?


Aanbevolen berichten

[quote:42fe6150bc="NoepZor"]is degelijk merk en tof design ik zou em nemen als je em 100% mooi vind (moeilijk kiezen met al die kasten he ;) )[/quote:42fe6150bc] jah het wordt steeds lastiger je hebt echt ontiegelijk veel verschillende kasten.. maar de antec is een hele mooie met sidewindow tis maar waar je keus naar toe gaat de ene houd van zwart en de andere wil een rode de ene wil een raam erin de andere niet.. klein of groot.. en zo kan je wel even doorgaan.. en natuurlijk ook wat wil je max ervoor uitgeven.. een hele belangrijke.. 8) :lol:
Link naar reactie
Nou, ik vind het best een mooie kast hoor, maar wel een beetje aan de krappe kant :-? Er zijn maar 3 drivebays voor 5 1/4" apparaten aanwezig en door die grote extra harddiskkooi onderin de voorzijde van de kast kan er volgens mij geen groot mainboard in. De kast kan wel ATX zijn maar ATX zegt alleen iets over de voedingsstandaard en de plaats van de in- en externe aansluitingen. Het ene ATX bord kan best wat groter zijn dan het andere (qua formaat dan hè). Ik heb hier 2 ATX borden, eentje van Gigabyte en eentje van Asus, maar mooi dat de Gigabyte ongeveer 2 1/2 cm breder is dan de Asus. Dus eerst nakijken of het past :wink: Grtz. J.W. 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...