Ga naar inhoud

External HD met USB 2.0 aanspreken vanuit DOS


Aanbevolen berichten

Ik zou graag mijn externe HDD met 250 GB capaciteit willen aanspreken om er naar toe te kunnen ghosten. Ik heb geprobeerd om met usb 2.0 drivers van Cypress Semiconductor Corp. maar ik krijg hem niet aan de gang. Bij het proberen te laden van de driver hangt het systeem. Wie heeft hiermee ervaring mee en weet hoe je zo'n HD aan de praat kan krijgen onder DOS ? Trouwens: firewire onder DOS, is dat ook mogelijk aangezien de externe HDD ook firewire ondersteunt.
Link naar reactie
Guest.exe? Heb ik nooit eerder gebruikt. In Ghost kun je via een wizard een bootdisk maken waar je o.. kan kiezen voor USB (2.0) drivers. Wanneer je start met deze diskette wordt Ghost geladen incl. de drivers die je hebt opgegeven in de wizard. Vervolgens kun je kiezen voor Disk/Partition -> Image en kun je de drive kiezen waarnaar je wilt Ghosten. Daar staat dan als het goed is de externe drive tussen. Op deze manier doe ik het. Ik weet niet precies wat jij hebt gedaan, omdat je het hebt over Iomega drivers en ene guest.exe.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...